AQUA LOMO CAMERA & MACAROON'S CONTEST



SYARAT-SYARAT
1) Feel free to follow my blog but ini bukan paksaan :) Bagi mereka yang tidak mahu follow my blog, make sure anda up to date dengan saya. Ia adalah kerana, misalnya, anda adalah pemenang, tetapi anda tidak tahu apa-apa so the present will be past to the other contestant.
2) Copy banner di atas dan link ke entry ne. Feel free to paste the banner above on your sidebar.
3) For Malaysian. But it's okay if blogger dari negara lain mahu menyertai peraduan ini TETAPI jika mereka menang, hadiah akan diberi through this virtual world only. Lelaki dan perempuan boleh menyertai peraduan ini.
4) Ia dibuka untuk laman web, blogger, and tumblr SAHAJA.


CARA UNTUK JOIN
1) Ia mempunyai dua choices. Anda boleh memilih sendiri. Pilihan pertama ialah nombor 2) dan pilihan kedua adalah nombor 3)
2) Reka apa2 cerita yang mempunyai hubungan dengan saya. Even anda tidak mengenali saya, it's okay, just create any story about me. It can be komedi, seram, sedih, gembira dan lain-lain.
3) ATAU membuat header untuk saya :) tajuknya mesti La Dolce Hanis Anasa.


CARA UNTUK MENANG
1) No vote, no like. Ia 100% di tangan saya.
2) Syarat-syarat dan peraturan ini adalah muktamad melainkan saya sendiri yang menambah / menukarnya.
3) Saya akan cerita yang terbaik / header.

sy pilih no 3 eh..x pndai la reka2 cita ni..huhu


sy guna wana pink coz ur blog wana pink laa..hehe

size : 900 X 425
( actually xtaw size ur blog )

No comments:

Post a Comment